vineri, 10 octombrie 2008

Daca eram.....

Buna dimineata/ziua/seara,acelasi Alex se afla la taste,dupa o pauza cauzata de timp si de calculator cu care duc o lupta de zile bune,intr-un final reusind sa-l razbesc.Despre ce vreau sa va vorbesc in acest al patrulea post pe acel blog,am primit o melodie de la un prieten pe nume Aurel,de pe albumul "Sindromul Tourette" de Cheloo,unul dintre membrii cunoscutei trupe Parazitii.Melodia se numeste "Daca eram...." si cu toata caldura v-o recomand,se gaseste pe la tot pasul,daca folositi programele Strong DC sau oDC,dar daca aveti principii anti-piraterie,va recomand siteul www.eok.ro ,dupa cum se lauda Florin Grozea este "Singurul site legal de muzica".Revenind la piesa,aceasta piesa incepe isi incepe versurile cu constructia "Daca eram...",un exemplu de vers ar fi "Daca eram canibal iar tu erai doar o urata,te luam la pula-n tufa bagane-am pula-n ea de supa",si m-am gandit sa fac si eu astfel de constructii pe blogul meu,ca vorba aia,ce e al meu e al meu.Deci,incepem asa:

Daca eram poponar,din primele 3 secunde in care imi dadeam seama imi gauream creierii cu o Beretta.

Daca eram bogatan acest blog nu exista si imi faceam asigurare pe pula,avand in vedere ca mai toate femeile pentru 200 euro ti-ar molfai-o pana ai dispera.

Daca eram dinamovist stiam sa vorbesc numai prin interjectii gen "Augh!Augh!Augh!" si in loc sa folosesc WC-ul ca orice om,foloseam ca un caine stalpul sau pomul.

Daca eram "Strutter al Romaniei" trebuia sa ies cu un cearceaf pe cap,pentru a nu-mi lua bate,sabii si flegme-n cap.

Daca eram cocalar umpleam acest blog cu manele si poze modate-n Photoscape.

Daca eram emo imi faceam poze in timp ce incercam sa-mi tai beregata cu un cutit de plastic si le puneam pe hi5.

Daca eram analfabet eram ori fotbalist ori vedeta ce apare la "Povestiri de noapte" laudandu-ma cum mi-a ramas pula-n pizda Nikitei.

Daca eram profesor bateam cocalarii/pitzipoancele/emoizii cu caietele la cur.Daca eram de 90 de ani inca puteam sa iau in pula toata tara asta.

Daca eram musulman pana acum trebuia sa tai maini,picioare sau urechi la 90 % din populatia tarii.

Daca eram politician,mai exact parlamentar,votam legile cu mana-n cur.

POSTAT PE 07.09.2008 PE http://blogdebloc.weblog.com

Niciun comentariu: