vineri, 10 octombrie 2008

Vodafone s-a aliat cu cocalarii si cu pitzipoancele

Buna dimineata/ziua/seara cititorule de Blog de Bloc iti spune Alex,la al doilea articol din aceasta de cacat zi de joi,11 septembrie 2008.M-am gandit sa vorbesc scurt,despre o chestie care pe mine m-a amuzat la culme,si anume un SMS primit pe telefon in urma cu cateva zeci de minute.Eu am crezut ca probabil am primit vreun SMS de la vreun coleg de serviciu care sa-mi spuna sa nu mai intarzii maine la servici,deci sa nu ma mai duc la coada la pachete pentru UCL sau naiba stie cine stie ce ruda sa ma mai anunte ce,dar spre surprinderea mea primesc un SMS de la Vodafone prin care sunt anuntat asa:

"De acum comunici cu prietenii tai de pe hi5.com direct pe mobil la http://m.hi5.com!Suna gratuit la *147# si profita de oferta speciala Internet pe mobil".

Deci sa inteleg ca Vodafone s-a aliat cu cocalarii si pitzipoancele,mai ales cu cocalarii si pitzipoancele ce le-a fost futut netul de catre parinti din cauza notelor prea slabe??Sa inteleg ca de-acuma se vor cere "commuri" de pe telefon??Ma rog,astept sa vad cand o sa apara si Photoscapeul pentru telefon.....

P.S.: De-aici nu vreau a se intelege ca am ceva cu cei care au cont pe hi5 si ca cei care au cont pe hi5 intra in categoria de cocalari respectiv pitzipoance,acest post a fost o ironie la adresa celor care petrec 99,99999 % din timpul lor pe internet,pe hi5,in care pun poze sclipicioase facute in Photoscape sau cu banii pe pula,sau dracu' stie ce cacanarii le-or mai trece prin cap.

Semneaza acest post,Alex

POSTAT PE 11.09.2008 PE http://blogdebloc.weblog.com

Niciun comentariu: