vineri, 10 octombrie 2008

Introducere

Buna dimineata/ziua/seara cititorule,acesta este primul meu post pe acest blog de bloc scorojit,plin de curve,copiii "jmecheri" si babe retardate cu pretentii.Pai in primul rand,certificatul meu de nastere spune ca ma cheama Alex si ca ma mai cheama si Mihai,si mai am si un nume de familie ce il voi pastra secret pentru o anume perioada de timp din motive mai mult sau mai putin personale.Am vreo 22 de ani,ma rog,aproape 23 si traiesc in cea mai frumoasa tara de pe pamant si anume Romania,tara in care orice cacafag cu nasul pe sus face ce vrea.Locuiesc in cartierul Militari,cel mai imputit cartier pe care il puteau gasi ai mei parinti,si hobbyurile mele sunt statul de pomana si mersul pe stadion la meciurile singura mea iubire care am siguranta ca niciodata nu ma inseala si ca nu ramane gravida si anume Steaua Bucuresti.De asemenea,mai am un serviciu care este aproape stabil,cu un salariu decent.Imi propun de la Blog de Bloc un blog simplu,unde sa spun tot ce-mi baseste mintea aproape zilnic,si bineinteles,sa va impartasesc si voua un strop vizual din viata mea prea frumoasa.Am mai avut eu niste tentative de blog,dar din cauza faptului ca siteului Weblog(pe aceasta cale oferindu-le multa muie) ar trebui sa ma mut pe blogspot,so,Blog de Bloc este oficial si pe blogspot.In aceasta seara(respectiv seara de 10 octombrie) am sa postez toate articolele postate dincolo,ca sa aveti o opinie despre ce am eu in creier.

Respect in every aspect.Alex

POSTAT PE 22.08.2008 pe http://blogdebloc.weblog.com

Niciun comentariu: