vineri, 10 octombrie 2008

O zi de cacat din viata mea.....

Buna dimineata/ziua/seara cititorule de Blog de Bloc,te saluta Alex,un Alex mult mai ciufut,plictisit,anemic si cu o durere de cap ce te face sa-ti vina cheful sa asculti melodii de hip-hop depresive(si nu,nu am dat in emozeala).Si cu siguranta asta nu e din cauza faptului ca in octombrie va fi sfarsitul lumii(poate),din cauza faptului ca acum 7 ani 3000 de oameni au murit din cauza unor dobitoci fanatici ce merita fututi de rechini sau din cauza fotbalului romanesc care a primit mai nou definita in DEX de "cacat diareeic".Deci,cu siguranta cu totii avem zile proaste,in care din fix in care primele secunde intr-o dimineata insorita iti vine sa-ti tragi un glonte fix in cap.Ei bine,cam asa ma simt eu in momentul asta.Ma trezesc eu de dimineata,pe la vreo 9 si ceva din cauza cainilor de la curtea din fata blocului meu care probabil au ceva cu mine,in fiecare dimineata ei imi dau trezirea cu latraturile lor.OK,ma scol,ma scarpin in cur absent si cu ochii jumatate deschisi,nu am cum sa folosesc apa pentru ca domnii de la Apa Nova sunt foarte binevoitori si nu au dat drumul la apa,dupa ce le iau toate neamurile de sex feminin in viata in pula,imi fac cafeaua,intru pe messenger ca sa vad doar 6 persoane online si faptul ca nu am primit niciun e-mail,citesc presa si niste forumuri(unii dintre voi stiti care forumuri),trag o tigara in piept,apoi,asa fara niciun chef de viata plec la cumparaturi la Carefura.OK,in afara faptului ca asa ciufut cum eram ar trebui ca deobicei sa suport traficul ca deobicei de cacat de la Iuliu Maniu pana la Carrefour Militari.Ajung acolo,imi cumpar toate prostiile pe care mi le cumpar lunar + un joc de PS2 care o sa vi-l prezint si voua mai incolo de care am fost realmente fascinat,stau la coada,in fata mea fiind o tanti gigantica ce se uita foarte interesata la o cutie de .....tampoane.OK,pana acum nimic banal,ajung acasa,dupa inca vreo 30 de minute de nervi insuportabili,la scoaterea cumparaturilor descopar ca masina imi este zgariata la usa de la portbagaj,ca deobicei,injur persoana respectiva ce a pacatuit in asemenea hal(in absenta,desigur),ajung in casa,bineinteles,cu peripetii,de 2 ori fiind gata-gata sa pic cu botu-n scarile blocului,ca de...neatentia......Intr-un final ajung teafar acasa,si culmea,cum ajung in casa,ma ia si mai tare durerea de cap,nu-mi explic de ce,ma asez in pat incercand sa gasesc ceva interesant la TV,ca deobicei,televiziunile din Romania pline la ora 13 de stiri si de duduile de la concursurile interactive ce tipa ca disperatele,in cautarea unui dobitoc care sa sune la cacaturile acelea de emisuni.Am revenit pe calculator,in speranta ca o sa imi mai revin,si,daca tot nu am ce face,m-am gandit sa va arat cum e o zi de cacat din viata mea.Sunt curios ce se va mai intampla in continuare,oricum,o sa va tin la curent daca o sa se mai intample ceva,concluzia cea mai buna in aceasta zi:noroc ca nu astazi da Argaseala drumul la pachetele pentru meciul de UCL la liber pentru ca probabil turbam la ce cozi sunt in fata la stadionul Ghencea,pentru ca de,semintarii si gornistii trebuie sa vina sa-l vada pe Podolski,pe Mutu si pe Juninho si sa sufle-n goarne,ca de,fraierii de la peluza sa o se ocupe de atmosfera.

O zi mai buna decat a lui iti ureaza Alex.

POSTAT PE 11.09.2008 PE http://blogdebloc.weblog.com

Niciun comentariu: