vineri, 10 octombrie 2008

Umorul in Romani-a

Buna dimineata/ziua/seara,tie,cititorule de Blog de Bloc,un blog abia fatat ce-mi urla cu disperare in constiinta "Posteaza articole dobitocule daca vrei sa ai numarul de vizitatori cu cel al lui Tolontan pe o zi anul asta!!".Zis si facut.In articolul acesta dupa o lunga scarpinare aprofundata m-am gandit sa vorbesc despre umorul de pe televiziunile romanesti,ce cu destula multa dezamagire o spun ca se duce pe pula.Emisiuni gen "Made in Romani-a","Varza TV","Mistok Show","In tara lui Papura Voua"sau naiba mai stie ce fel de prostii aparute sunt la moda acum.

M-am batut cu propria constiinta si am spus ca o sa urmaresc o editie din fiecare si gustul a fost unul amar:glume mai de Piata Domenii nu cred ca le puteau scoate baietii astia.Incepem cu "Made in Romani-a",cu vesnica adunatura ce tine in viata Pro(st) TV-ul si anume Calinescu,Smiley,Tociu & Palade si baietii de la Improvizati,o trupa de stand-up comedy,care mai dreg cat de cat emisiunea.Dar in rest,DEZASTRU TOTAL!!Unde dracu sunt vremurile alea cand te pisai pe tine de ras la PRO TV cu emisiuni ca "Vacanta Mare","Stapanii Manelelor","Radeti cu oameni ca noi","Chestiunea zilei"??S-au dus,doar YouTubeul a ramas singurul care le mai tine in viata.

"Varza TV" e o emisiune de pe Kanal D cu grupul Varza,care s-au facut cunoscuti prin hitul "Urla foamea-n noi" sau emisiunea "Taxi Driver" de pe National TV.Au mai cooptat cativa tipi probabil din grupurile de stand up comedy,care nu ma fac sa schitez nici macar un zambet.

"Mistok Show" cu Bebe si Gaita,2 tipi de care eu unul n-am auzit,si sincer imi pare foarte rau ca mi s-a facut "cunostiinta" cu ei prin intermediul TV-ului.In afara faptului ca aduc in emisiune persoane ca Elena Udrea,Alina Plugaru,Ana Birchall si ca au o banda verde care se vrea banda de SMS-uri unde ei trimit SMS-uri care se vor de la persoane publice cu texte de genul "Domnu' Gaita,cand se termina emisiunea dati un bip la 0755xxxxxx ca sa ma scol din somn si sa schimb canalul".Bai baieti,o gluma mai de cacat ca asta nu puteati scorni?

Si ajung la grupul Voua,vesnicii jenanti ai acestei industrii,singurul lucru care ii recomanda fiind faptul ca activeaza de vreo 10-20 de ani in industrie,la conducere cu vesnicul Adrian Fetecau,mai bine ramanea la comentarii la RRA,cu siguranta nu mai pierdea timpul facand scenarii de cacat.

Daca asa sta treaba in TV,numai vorbesc de grupurile de stand-up comedy.Am fost pe 8 august,in concediul meu prea nemeritat,la spectacolul unor baieti,"Spitalu' 9" le zice,cred ca au fost cele mai chinuitoare ore din viata mea,am mers doar la insistentele prietenilor cu care am mers.Ca sa va faceti o idee despre ce "glume reusite" aveau papagalii astia,citez din ce scria pe afise "Monica ColumBANU'-singura fata de 20 de ani care crede in Mosu'".De-aici draga cititorule,tragi tu concluziile.

In concluzie,umorul la noi se duce jooooossss de tot,singurii care il mai tin in viata fiind Grupul Stress,Mondenii si Cronica Carcotasilor,si pe-alocuri si Vacanta Mare,ce ramane totusi cel mai bun grup ever,pentru ce ravagii faceau anii trecuti.Asa ca,bai astia,care va credeti mari amuzanti,treziti-va-n pula mea odata si puneti pe hartie niste poante ca lumea,ne-am saturat de vesnicele glume pe care un copil de 5 ani le stie pe de rost......

Multumesc ca ti-ai chinuit ochii citind acest post critic,si sper ca o sa ma mai suporti si cu alte dati.

Respect in every aspect,Alex.

POSTAT PE 23.08.2008 PE http://blogdebloc.weblog.com

Niciun comentariu: